Skip to content

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

BEZPŁATNA DOSTAWA

WYPRZEDAŻ LETNIA 20% RABATU

Cart

Warunki

Artykuł 1 

- Definicje

W niniejszych warunkach mają zastosowanie następujące definicje:

Okres odstąpienia od umowy: okres, w którym konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy;

Konsument: osoba fizyczna, która nie działa w ramach wykonywania zawodu lub działalności gospodarczej i która zawiera umowę na odległość z przedsiębiorcą;

Dzień: dzień kalendarzowy;

Czas trwania transakcji: umowa zawarta na odległość dotycząca serii produktów i/lub usług, których obowiązek dostawy i/lub zakupu jest rozłożony w czasie;

Trwały nośnik: każdy środek umożliwiający konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji skierowanych do niego osobiście w taki sposób, że przechowywane informacje mogą być w przyszłości sprawdzane i odtwarzane bez zmian.

Prawo do odstąpienia od umowy: możliwość odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość w okresie odstąpienia od umowy;

Przedsiębiorca: osoba fizyczna lub prawna, która oferuje konsumentom towary i/lub usługi na odległość;

Umowa zawarta na odległość: umowa, w ramach której, w ramach systemu zorganizowanego przez przedsiębiorcę w celu sprzedaży produktów i/lub usług na odległość, do zawarcia umowy wykorzystuje się wyłącznie jeden lub więcej środków porozumiewania się na odległość;

Technologia komunikacji na odległość: środki, które mogą być wykorzystane do zawarcia umowy bez konieczności jednoczesnego przebywania konsumenta i przedsiębiorcy w tym samym pomieszczeniu.


Ogólne warunki handlowe: niniejsze ogólne warunki handlowe.


Artykuł 2

Tożsamość sprzedawcy

*Dane firmy na żądanie

Adres e-mail obsługi klienta: info@elira.uk

 

Artykuł 3 -

 Zastosowanie

Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty operatora oraz do każdej umowy zawartej na odległość i zamówienia między operatorem a konsumentem.

Przed zawarciem umowy na odległość tekst niniejszych ogólnych warunków zostanie udostępniony konsumentowi. Jeśli nie jest to możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, że niniejsze ogólne warunki można sprawdzić w siedzibie operatora i zostaną one bezpłatnie przesłane konsumentowi na jego żądanie w najkrótszym możliwym terminie.

Jeśli, wbrew poprzedniemu paragrafowi, umowa na odległość zostanie zawarta drogą elektroniczną, tekst niniejszych ogólnych warunków może zostać udostępniony konsumentowi drogą elektroniczną w taki sposób, aby konsument mógł go łatwo zapisać na trwałym nośniku danych. Jeśli nie jest to możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, gdzie można zapoznać się z ogólnymi warunkami drogą elektroniczną oraz że zostaną one przesłane drogą elektroniczną lub w inny sposób bezpłatnie na żądanie konsumenta.

 


W przypadku gdy oprócz niniejszych ogólnych warunków mają zastosowanie szczególne warunki dotyczące produktu lub usługi, paragrafy 2 i 3 stosuje się odpowiednio, a konsument może zawsze powołać się na najbardziej korzystne dla niego postanowienie w przypadku sprzecznych ogólnych warunków.

Jeżeli jedno lub więcej postanowień niniejszych ogólnych warunków handlowych stanie się w dowolnym momencie całkowicie lub częściowo nieważne lub nieskuteczne, pozostała część umowy i niniejszych warunków handlowych pozostaje w mocy, a dane postanowienie zostanie niezwłocznie zastąpione postanowieniem, które w jak największym stopniu odpowiada znaczeniu i celowi pierwotnego postanowienia, za wspólnym porozumieniem.

Sytuacje nieprzewidziane w niniejszych ogólnych warunkach handlowych będą rozpatrywane „w duchu” niniejszych ogólnych warunków handlowych.

Wszelkie niejasności dotyczące interpretacji lub treści jednego lub więcej postanowień naszych ogólnych warunków handlowych należy interpretować „w duchu” niniejszych ogólnych warunków handlowych.


Artykuł 4

Oferta

Jeśli oferta ma ograniczony okres ważności lub podlega pewnym warunkom, należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie.

Oferta nie jest wiążąca. Przedsiębiorca ma prawo do zmiany i dostosowania oferty.

Oferta zawiera kompletny i dokładny opis oferowanych produktów i/lub usług. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić konsumentowi właściwą ocenę oferty. Jeśli przedsiębiorca wykorzystuje zdjęcia, są one prawdziwym odzwierciedleniem oferowanych produktów i/lub usług. Oczywiste błędy lub pomyłki w ofercie nie są wiążące dla przedsiębiorcy.

Wszystkie zdjęcia, specyfikacje i dane zawarte w ofercie mają charakter orientacyjny i nie mogą stanowić podstawy do odszkodowania lub unieważnienia umowy.

Zdjęcia produktów są prawdziwym odzwierciedleniem oferowanych produktów. Sprzedawca nie może zagwarantować, że pokazane kolory odpowiadają dokładnie rzeczywistym kolorom produktów.

Każda oferta zawiera informacje, które jasno wskazują konsumentowi, jakie prawa i obowiązki wiążą się z przyjęciem oferty. Dotyczy to w szczególności

 


ceny, z wyłączeniem opłat celnych i podatku od sprzedaży importowanej. Te dodatkowe koszty ponosi klient i to on ponosi ryzyko. Poczta i/lub firma kurierska stosują specjalne zasady dotyczące usług pocztowych i kurierskich w przypadku importu. Przepisy te mają zastosowanie w przypadku importu towarów do kraju przeznaczenia w UE, co ma miejsce w niniejszym przypadku. Poczta i/lub firma kurierska pobierają od odbiorcy towarów podatek VAT (wraz z opłatami celnymi, jeśli mają zastosowanie);

wszelkie koszty wysyłki;

sposób zawarcia umowy i działania wymagane do tego celu;

czy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy;

sposób płatności, dostawy i wykonania umowy;

termin przyjęcia oferty lub termin, w którym przedsiębiorca gwarantuje cenę;

wysokość stawki za komunikację na odległość, jeżeli koszty korzystania z technologii komunikacji na odległość są obliczane na podstawie innej niż normalna stawka podstawowa za wykorzystywane środki komunikacji;

czy umowa jest archiwizowana po jej zawarciu, a jeśli tak, to w jaki sposób konsument może ją sprawdzić

w jaki sposób konsument może sprawdzić i, w razie potrzeby, skorygować informacje podane w umowie przed jej zawarciem;

wszystkie języki inne niż angielski, w których można zawrzeć umowę;

kodeksy postępowania, którym podlega przedsiębiorca, oraz sposób, w jaki konsument może zapoznać się z tymi kodeksami w formie elektronicznej; oraz

minimalny okres obowiązywania umowy zawartej na odległość w przypadku umowy na czas określony.

Opcjonalnie: dostępne rozmiary, kolory, rodzaj materiału.


Artykuł 5

Umowa

Z zastrzeżeniem postanowień ustępu 4, umowa zostaje zawarta w momencie, gdy konsument zaakceptuje ofertę i spełni warunki w niej określone.

Jeśli konsument zaakceptował ofertę drogą elektroniczną, operator niezwłocznie potwierdzi przyjęcie oferty drogą elektroniczną. Dopóki operator nie potwierdzi otrzymania tej akceptacji, konsument może odstąpić od umowy.

W przypadku zawarcia umowy drogą elektroniczną przedsiębiorca musi podjąć odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony elektronicznego przesyłania danych i zapewnienia bezpiecznego środowiska internetowego. Jeśli konsument może dokonać płatności drogą elektroniczną, przedsiębiorca podejmuje odpowiednie środki bezpieczeństwa.

Przedsiębiorca może – w ramach przepisów prawa – uzyskać informacje o tym, czy konsument jest w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań płatniczych, oraz o wszystkich faktach i czynnikach, które są istotne dla odpowiedzialnego zawarcia umowy na odległość. Jeżeli na podstawie tej oceny przedsiębiorca ma uzasadnione powody, aby nie zawrzeć umowy, ma prawo odrzucić zamówienie lub wniosek, podając przyczyny, lub nałożyć specjalne warunki na jego realizację.

Przedsiębiorca przekazuje konsumentowi wraz z produktem lub usługą następujące informacje na piśmie lub w taki sposób, aby konsument miał do nich dostęp na trwałym nośniku:


adres kontaktowy siedziby przedsiębiorcy, pod którym konsument może zgłaszać wszelkie reklamacje;
warunki i tryb wykonywania prawa konsumenta do odstąpienia od umowy lub wyraźne wskazanie wyłączenia prawa do odstąpienia od umowy;
informacje o gwarancjach i istniejących usługach posprzedażowych;
informacje zawarte w art. 4 ust. 3 niniejszych warunków, chyba że przedsiębiorca przekazał już te informacje konsumentowi przed zawarciem umowy
warunki rozwiązania umowy, jeżeli umowa trwa dłużej niż rok lub została zawarta na czas nieokreślony. W przypadku transakcji długoterminowej postanowienie zawarte w poprzednim ustępie ma zastosowanie wyłącznie do pierwszej dostawy.
Każda umowa zostaje zawarta pod warunkiem wystarczającej dostępności danych produktów. Artykuł 6 – Prawo do odstąpienia od umowy

Przy zakupie produktów konsument ma możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin ten rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu produktu przez konsumenta lub wyznaczonego przez niego przedstawiciela, o czym poinformowano przedsiębiorcę.

W okresie odstąpienia od umowy konsument będzie obchodził się z produktem i jego opakowaniem z należytą starannością. Rozpakuje lub użyje produkt tylko w zakresie niezbędnym do oceny, czy chce go zatrzymać. Jeśli skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy, zwróci produkt wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami i – w miarę możliwości – w oryginalnym stanie i opakowaniu do przedsiębiorcy, zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami przekazanymi przez przedsiębiorcę.

Jeśli konsument chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musi powiadomić o tym przedsiębiorcę w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Konsument powinien to zrobić w formie pisemnego powiadomienia / wiadomości e-mail. Po oświadczeniu przez konsumenta, że chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musi on zwrócić produkt w ciągu 14 dni. Konsument musi udowodnić, że dostarczony towar został zwrócony w terminie, np. za pomocą dowodu nadania.

Jeśli konsument nie skorzystał z prawa do odstąpienia od umowy lub nie zwrócił produktu przedsiębiorcy po upływie terminów, o których mowa w ust. 2 i 3, zakup jest faktem.


Artykuł 7

Koszty w przypadku odstąpienia od umowy

Jeśli konsument skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy, koszty zwrotu produktu ponosi konsument.

Jeśli konsument dokonał płatności, przedsiębiorca zwróci tę kwotę tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż 14 dni po odstąpieniu od umowy. Warunkiem jest zwrot produktu przedsiębiorcy lub przedstawienie jednoznacznego dowodu całkowitego zwrotu.


Artykuł 8

Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy

Przedsiębiorca może wyłączyć prawo konsumenta do odstąpienia od umowy w odniesieniu do produktów opisanych w ust. 2 i 3. Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy ma zastosowanie wyłącznie wtedy, gdy przedsiębiorca wyraźnie zaznaczył to w ofercie, co najmniej w odpowiednim terminie przed zawarciem umowy.

Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy ma zastosowanie wyłącznie do produktów

które zostały wykonane przez przedsiębiorcę zgodnie ze specyfikacjami konsumenta;
które mają wyraźnie osobisty charakter;
których nie można zwrócić ze względu na ich charakter;
które łatwo się psują lub ulegają szybkiemu zepsuciu;
których cena podlega wahaniom na rynku finansowym pozostającym poza kontrolą przedsiębiorcy;
w przypadku poszczególnych gazet i czasopism;
w przypadku nagrań audio i wideo oraz oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte przez konsumenta;
w przypadku produktów higienicznych, których opakowanie zostało otwarte przez konsumenta.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje wyłącznie w przypadku usług

związanych z zakwaterowaniem, transportem, wyżywieniem lub rekreacją, które mają być świadczone w określonym terminie lub w określonym czasie;
których świadczenie rozpoczęło się za uprzednią wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
które dotyczą zakładów i loterii.


Artykuł 9 -

 Cena

W okresie ważności określonym w ofercie ceny oferowanych produktów i/lub usług nie ulegną podwyższeniu, z wyjątkiem zmian cen wynikających ze zmian stawek podatku VAT.

Wbrew postanowieniom poprzedniego paragrafu, przedsiębiorca może oferować produkty lub usługi, których ceny podlegają wahaniom na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu, z cenami zmiennymi. Związek ten z wahaniami oraz fakt, że podane ceny są cenami docelowymi, zostaną wymienione w ofercie.

Podwyżki cen w ciągu 3 miesięcy od zawarcia umowy są dozwolone tylko wtedy, gdy wynikają one z przepisów ustawowych lub wykonawczych.

Podwyżki cen po upływie 3 miesięcy od zawarcia umowy są dopuszczalne tylko wtedy, gdy przedsiębiorca je przewidział i

wynikają one z przepisów ustawowych lub wykonawczych; lub
konsument ma prawo odstąpić od umowy od dnia wejścia w życie podwyżki ceny.
Wszystkie ceny mogą zawierać błędy drukarskie. Nie ponosimy odpowiedzialności za skutki błędów drukarskich i składu. W przypadku błędów drukarskich firma nie jest zobowiązana do dostarczenia produktu po nieprawidłowej cenie.


Artykuł 10

Zgodność i gwarancja

Przedsiębiorca gwarantuje, że produkty i/lub usługi są zgodne z umową, specyfikacjami określonymi w ofercie, uzasadnionymi wymaganiami dotyczącymi solidności i/lub użyteczności oraz przepisami prawa i/lub regulacjami rządowymi obowiązującymi w momencie zawarcia umowy. Jeśli tak uzgodniono, przedsiębiorca gwarantuje również, że produkt nadaje się do użytku innego niż normalny.

Gwarancja udzielona przez przedsiębiorcę, producenta lub importera nie ma wpływu na ustawowe prawa i roszczenia, które konsument może dochodzić od przedsiębiorcy na podstawie umowy.

Wadliwe lub nieprawidłowo dostarczone produkty należy zgłaszać przedsiębiorcy na piśmie w ciągu 14 dni od dostawy. Produkty należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu i w stanie nowym.

Okres gwarancji przedsiębiorcy odpowiada okresowi gwarancji fabrycznej. Przedsiębiorca nie ponosi jednak odpowiedzialności za ostateczną przydatność produktów do indywidualnego zastosowania przez konsumenta, ani za porady dotyczące użytkowania lub stosowania produktów.

Gwarancja nie ma zastosowania, jeżeli

konsument samodzielnie naprawił i/lub zmodyfikował dostarczone produkty lub zlecił ich naprawę i/lub modyfikację osobie trzeciej;

dostarczone produkty były narażone na działanie nienormalnych warunków lub były w inny sposób traktowane w sposób niedbały lub niezgodny z instrukcjami sprzedawcy i/lub opakowaniem;

wada wynika w całości lub w części z przepisów, które rząd wydał lub wyda w odniesieniu do charakteru lub jakości użytych materiałów.

Artykuł 11

Dostawa i realizacja

Firma dołoży wszelkich starań, aby przyjmować i realizować zamówienia na produkty.

Miejscem dostawy jest adres podany przez konsumenta firmie.

Z zachowaniem postanowień art. 4 niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych, firma realizuje przyjęte zamówienia niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni, chyba że konsument wyraził zgodę na dłuższy termin dostawy. W przypadku opóźnienia dostawy lub niemożności realizacji zamówienia lub możliwości jego realizacji tylko w części, konsument zostanie o tym poinformowany nie później niż 30 dni od złożenia zamówienia. W takim przypadku konsument ma prawo do bezpłatnego odstąpienia od umowy oraz prawo do ewentualnego odszkodowania.

W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z poprzednim paragrafem przedsiębiorca zwróci kwotę zapłaconą przez konsumenta w najkrótszym możliwym terminie, ale nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy.

Jeśli dostawa zamówionego produktu okaże się niemożliwa, przedsiębiorca dołoży starań, aby dostarczyć produkt zastępczy. Najpóźniej w momencie dostawy zostanie wyraźnie i zrozumiale wskazane, że zostanie dostarczony produkt zastępczy. Prawo do odstąpienia od umowy nie może zostać uchylone w przypadku produktów zastępczych. Koszty wysyłki zwrotnej ponosi przedsiębiorca.

Ryzyko uszkodzenia i/lub utraty produktów pozostaje po stronie przedsiębiorcy do momentu dostarczenia ich konsumentowi lub przedstawicielowi wyznaczonemu z wyprzedzeniem i zgłoszonemu przedsiębiorcy, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.


Artykuł 12

Umowy na czas określony: czas trwania, wypowiedzenie i przedłużenie

Wypowiedzenie

Konsument może wypowiedzieć umowę na czas określony, zawartą w celu regularnego dostarczania produktów (w tym energii elektrycznej) lub świadczenia usług, w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem uzgodnionych zasad wypowiedzenia i okresu wypowiedzenia nieprzekraczającego jednego miesiąca.

Konsument może wypowiedzieć umowę na czas określony, zawartą w celu regularnego dostarczania produktów (w tym energii elektrycznej) lub świadczenia usług, w dowolnym momencie po upływie okresu obowiązywania umowy na czas określony, z zastrzeżeniem uzgodnionych zasad wypowiedzenia i okresu wypowiedzenia nieprzekraczającego jednego miesiąca.

Konsument może wypowiedzieć umowy, o których mowa w poprzednich ustępach:

wypowiedzieć je w dowolnym momencie i nie być ograniczonym do wypowiedzenia ich w określonym czasie lub w określonym terminie;

wypowiedzieć je co najmniej w taki sam sposób, w jaki je zawarł;

zawsze wypowiedzieć z takim samym okresem wypowiedzenia, jaki ustalił dla siebie przedsiębiorca.

Odnowienie

Umowa na czas określony dotycząca regularnych dostaw towarów (w tym energii elektrycznej) lub świadczenia usług nie może być automatycznie przedłużana lub odnawiana na czas określony.

Niezależnie od poprzedniego paragrafu, umowa na czas określony dotycząca regularnych dostaw dzienników lub tygodników lub magazynów tygodnikowych może być automatycznie odnawiana na czas określony nieprzekraczający trzech miesięcy, jeżeli konsument może wypowiedzieć tę odnowioną umowę na koniec okresu odnowienia z zachowaniem okresu wypowiedzenia nieprzekraczającego jednego miesiąca.

Umowa zawarta na czas określony na regularne dostarczanie produktów lub świadczenie usług może zostać automatycznie przedłużona na czas nieokreślony tylko wtedy, gdy konsument może ją wypowiedzieć w dowolnym momencie z zachowaniem co najmniej miesięcznego okresu wypowiedzenia, pod warunkiem że okres wypowiedzenia nie przekracza trzech miesięcy, jeżeli umowa dotyczy regularnego dostarczania dzienników lub tygodników rzadziej niż raz w miesiącu.

Umowa na czas określony dotycząca regularnego dostarczania dzienników i tygodników w ramach początkowej subskrypcji (subskrypcji próbnej lub wprowadzającej) nie jest przedłużana milcząco i wygasa automatycznie z końcem okresu próbnego lub wprowadzającego.

Jeżeli umowa została zawarta na okres dłuższy niż jeden rok, konsument może ją wypowiedzieć w dowolnym momencie po upływie jednego roku z zachowaniem okresu wypowiedzenia nieprzekraczającego jednego miesiąca, chyba że wypowiedzenie przed upływem uzgodnionego okresu jest niedopuszczalne ze względu na zasadę rozsądku i sprawiedliwości.

Artykuł 13

Płatność

O ile nie uzgodniono inaczej, kwoty należne od konsumenta muszą zostać zapłacone w ciągu siedmiu dni roboczych od początku okresu odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 6 ust. 1. W przypadku umowy o świadczenie usług okres ten rozpoczyna się w momencie otrzymania przez konsumenta potwierdzenia zawarcia umowy.

Konsument jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia przedsiębiorcy o wszelkich nieścisłościach w podanych lub wymienionych danych dotyczących płatności.

W przypadku braku płatności ze strony konsumenta przedsiębiorca ma prawo, z zastrzeżeniem ograniczeń prawnych, do naliczenia uzasadnionych kosztów, o których poinformował konsumenta z wyprzedzeniem.

Artykuł 14

Procedura reklamacyjna

Reklamacje dotyczące wykonania umowy należy zgłaszać operatorowi w ciągu 7 dni od wykrycia wad, w sposób pełny i jasny opisany.

Reklamacje zgłoszone przedsiębiorcy będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Jeśli rozpatrzenie reklamacji wymaga przewidywalnie dłuższego czasu, przedsiębiorca udzieli odpowiedzi w ciągu 14 dni, potwierdzając otrzymanie reklamacji i wskazując, kiedy konsument może spodziewać się bardziej szczegółowej odpowiedzi.

Jeśli reklamacja nie może zostać rozstrzygnięta za porozumieniem stron, powstaje spór, który podlega procedurze rozstrzygania sporów.

Reklamacja nie zawiesza obowiązków przedsiębiorcy, chyba że przedsiębiorca wskaże inaczej na piśmie.

Jeśli reklamacja zostanie uznana przez przedsiębiorcę za uzasadnioną, przedsiębiorca, według własnego uznania, bezpłatnie wymieni lub naprawi dostarczone produkty.

Artykuł 15 -

 Spory

Umowy między przedsiębiorcą a konsumentem, do których mają zastosowanie niniejsze ogólne warunki, podlegają wyłącznie prawu holenderskiemu. Nawet jeśli konsument ma siedzibę za granicą.